2010. január 6., szerda

Karácsony 2009. - nálunk



Atyám, lassan indul a Farsang, és én még mindig nem készültem el a karácsonyi beszámolóval!!:-)
Nem borzolnám tovább a kedélyeket, íme gyors felsorolásban, miket ettünk, aztán remélem mihamarabb lesz érkezésem a hiányzó receptek pótlására is!

December 24.
Ebéd:
brokkoli krémleves karácsonyi tésztával


reform mákos guba (na, ez ügyben arra jutottam így a 3. évre, mióta készítem, hogy feladom a reform barna kiflik gyártását a gubához... túl szárazra és keményre sikeredik mindig, jövőre venni fogom!)


Vacsora:
rántott zöldséges palacsinta (a pasiknak rántott hal) hagymás krumplisalátával (a salátát anyós hozta), a gyerekeknek krumplipürével




réteges tejszínes-gyümölcsös desszert Kata receptje alapján



sütitál (a képen sorban: legalul vegán mákos bejgli - ez a Vegafoodtól, nem túl szépen szelhető, de finom volt, mögötte mártott karácsonyi aprósütik Emi receptje alapján, és végül mézes grízes 'sk.', ami bár nem lett túl szép, de nagyon finom volt!:-)



DECEMBER 25.
Vegán töltött káposzta (ezt anyám készítette, isteni volt!)


Csicseris tofusült vega mártással (ezt én vittem), fűszeres krumplival, szójaszószos sütőtökkel, és tormás céklasalátával (a köreteket ugyancsak anyám készítette, nagyon finom volt!:-)

Sütik az előző napról

DECEMBER 26.
Vendégségbe mentünk, oda vittem a már 2 évvel ezelőtt is elkészített
Sütőtökös lasagnet, amiről megállapítottuk, hogy továbbra is isteni!:-) (a fotó 2007-ből való)



Csokikrémes ünnepi torta (hú, ennek a krémje nagyon jól sikerült!:-)



SZILVESZTERKOR nem ettünk semmi különlegeset, anyám készített vega fasírtot zöldsalátával, főztünk szójavirslit mustárral, kenyérrel, és készült csokis keksz.

ÚJÉV NAPJÁN lencsefőzelék volt ebédre, desszertnek pedig én készítettem a tavaly nagy sikert aratott gesztenyés keksztekercset

                      

vegán csokis trüffelgolyókat, amik igazi nagyágyúként robbantak be az ünnepi ételsorok végére!:-)




2 megjegyzés:

  1. Hű, te aztán rengeteget dolgoztál!
    Azért jó, hogy Anyukád is ilyen beállítottságú.

    VálaszTörlés
  2. Reni!
    Hát, nem volt valóban főzéshiányom a végére.:-) Viszont a kaják megszervezésében egész ügyes voltam önmagamhoz képest, mert tavaly vettünk egy fagyasztót pont az ilyen alkalmak miatt, és elég sokmindennel előre készültem. Több dolgot is félig, vagy teljesen megcsináltam már 1-2 héttel korábban, így nem volt olyan vészes. És hát igen, valóban könnyebség, hogy anyám is vegás, mert ilyenkor lazíthatok is kicsit (amikor pedig ő jön hozzánk viceverza:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...