2009. február 21., szombat

Ezt gondoltam elmesélem...

... mármint, hogy említettem korábban, készülök szellemgyógyászhoz Babóca allergiája kapcsán. Most 10 napja el is jutottam hozzá és hát egyelőre nagyon biztatónak tűnnek az eddigi eredmények...!
A leginkább az, hogy amióta ott jártam (gyerekek esetében a szülőnek kell egyedül mennie), attól a naptól kezdve Babócánál varázsütésre MEGSZŰNT a 1,5 éve tartó (és ez idő alatt max. 1 napig!!! szünetelő) orrviszketés, orrdörzsölés, szemviszketés!!! Tehát 10 napja nincs orrviszketés!!!! HURRÁ-HURRÁ-HURRÁÁÁÁÁ!:-)
Véletlen egybeesés? Lehet! De valójában nem hiszem!:-) Mert igen, akarom/akarjuk is hinni!:-) Mennyire lesz tartós ez a javulós állapot? Nem tudom, de most jó! És remélem/ reméljük, hogy csak jobb lesz!
A hölgy egyébként azt mondta, kb. 9 hónapba fog telni az allergia teljes gyógyulása, amit ő sajnálkozva mondott nekünk, mi viszont örömmel vettük, hogy "csak" 9 hónapról beszélünk, hiszen 2. éve küzdünk.... Így nekünk ez nem egy végeláthatatlan dolog így ebben a formában...
És hát a gyógyulás/gyógyítás nem a sült galamb várásával történik, hanem ami nekem külön szimpatikus, nekem is meg kell dolgoznom érte.:-) (gyógyító meditáció, mantrák naponta többször)
Hát, ennyi...! Most!:-)

13 megjegyzés:

  1. Nem semmi, hogy a tavalyi évben mi mindent megtettél Babóca allergiájának megszűntetésében. Nem akarok okoskodni, de a figyelmedbe ajánlom a biorezonanciát! Nem tudom hallottál-e már róla, de ha érdekel, szívesen megosztom veled az ismereteimet, ajánlani is tudok neked valakit. Én már több mint egy éve járok, és bár nem allergiám volt (három porckorong sérvem, ideggyulladásom), de tudom arra is hatékony. Ráadásul már egy állapotfelméréssel, egyszerűen kimutatja, hogy mire allergiás a gyerek!!!! Üdv:Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Ezek remek hírek! Nem is hallottam még ilyen módszerről. De a meditációt nagyon nagyon szeretem. És ez a pozitív változás nagy bizalomra ad okot.

    VálaszTörlés
  3. Sajnos a biorezonancia energetikai szinten hat csak, lelki szinten nem. Nemrég lamentáltunk hosszasan Kriszti, hogy a betegségek mögötti lelki okot is meg kell előbb-utóbb oldani.

    VálaszTörlés
  4. Kriszti!
    Köszi az infót! Igen, a biorezonanciát már többen is javasoltak, de egyrészt tudtommal csak 4 éves kortól lehet (ha mégsem tévedtem:-), másrészt igazából még nem "szólított meg" engem belül ez a módszer, valószínáleg azért se nagyon mentem utána. Most éppen talpmasszázson gondolkodunk még, de egyelőre azzal is várunk kicsit.

    Kata, Szilda!
    Hát igen, reménykedünk!

    VálaszTörlés
  5. Vera!
    Tökéletesen egyetértek, hogy a lelki okok megszüntetése fontos, még fontosabb mint a testi tünetek,hiszen az minden baj forrása. De az életminőség javítása főleg egy ilyen kicsi gyereknél szintén fontos és könnyebben elérhető első lépésben, mint a lelki okok megszüntetése.
    Siccike!
    Igen rosszul tudod, nem kell 4 éves korig várni, akár már csecsemőket is lehet kezelni. Megértelek, mindennek meg van a maga ideje. Ha mégis megszólít a módszer és érdekel a benzsi@citromail.hu email címen elérhetsz.
    Miért van az, hogy felregisztrálok, hogy ne legyek névtelen, de amikor újra be szeretnék lépni már nem fogadja el a rendszer a jelszavamat? Kriszti

    VálaszTörlés
  6. Szia Siccike!
    Örülök végre a jó hírnek!!! Figyelmedbe ajánlom a következő kisfilmet:

    http://www.youtube.com/watch?v=6LbViT4eNz4

    További gyógyulást mindannyiótoknak:
    Marcsi

    VálaszTörlés
  7. Szellemdoktornál mi is voltunk ( mi a hölgy neve el lehet árulni?) és nekünk is "bejött", igaz Páromat kezelte, de tényleg, ahogy elmondta, hogy mi a baja - lelkileg - hát dobtam egy hátast. Pl. azt, hogy sokszor segít úgy másokon, hogy azt nem kérik... Ezt biztos sehonnan nem tudta.

    Ha haza megyek én is szeretnék visszamenni, nagyon kíváncsi vagyok, nekem mit mondana.

    És igen, nekem is az volt szimpatikus, hogy végig azt hangsúlyozta, hogy a problémákat csak az illető maga tudja megoldani, és azért tenni kell, minden nap.

    A gyermeked mi, azt megmondta? Azt hiszem a páromat lekerubozta :D - bármit is jelentsen ez. Állítólag egy nagyon fejlett lelki szint.

    (Persze elgondolkoztam mikor mondják valakinek, hogy tök fejletlen :D :D vagy azoknak mondják, hogy fiatal lélek?)

    VálaszTörlés
  8. Kriszti!
    Köszi az infót, tároltam!:)

    Marcsi!
    Köszi a linket, nagyon érdekes, szerintem be is szerzem a könyvet!

    Tünde!
    Szerintem nem ugyanannál voltunk:-), én Bea nevűnél.
    Nem, nekem nem mondta, honnan "származik".

    Amúgy az már hozzátartozik sajnos az igazsághoz, hogy aznap, amikor megírtam ezt a bejegyzést, be kellett adni az utolsó oltáskivezetéses gyógyszert Babócának, és másnaptól olyan brutál visszajött egyik-pillanatról a másikra az allergiája, az orrviszketés-szipogás, hogy megint elkezdte durván a fejét a földbe veregetni, mert annyira nyűglődik....:-(((( Azért csináljuk tovább természetesen!

    VálaszTörlés
  9. kukk meg ezt: http://www.youtube.com/watch?v=6LbViT4eNz4
    puszi

    VálaszTörlés
  10. Marcipán!
    Köszi, te vagy a második, aki belinkelte, úgyhogy most már tényleg meg kell vennem a könyvet, úgy tűnik!:-)

    VálaszTörlés
  11. Ha valaki szereti a szójatejet/rizstejet és egyebeket, akkor érdemes vásárolnia egy gabonatej főző masinát. Kb 20.000 Ft, de megéri az árát, mivel mindenféle gabonából képes tejet varázsolni és a mostani 300-600 ft/l rizs/szója tej árak mellett gyorsan vissza is jön. (ráadásul így nincs benne tartósító és egyéb szer)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...