2007. december 4., kedd

Mi kerüljön az egészséges Mikulás-csomagba?

Igaz, valószínűleg már a finisben van etéren mindenki, mégis íme néhány ötlet, mi lesz nálunk a Mikulás-csomagban?:-)
- házi készítésű müzliszelet (Babóca egyik kedvence)
- házi gyümölcskenyér
- egy marék bio mazsola kis celofán-csomagban
- héjas mogyoró (amit utána közösen fel lehet törni)
- piros alma (hogy stimmeljen a dalból a piros alma+mogyoró:-)
- egy kis Hipp almaital
- és az élvezetek kedvéért egy kis főzőszett (merthogy gyakran főzőcskézik játékból, nem is tudom miért:-)))), de lehet ez kisautó, vagy zsírkréta, vagy színes ceruza, vagy bármi apróság, ami eszetekbe jut.

Ti milyen egészséges ajándékot tesztek a csomagba? Szívesen várnám az egyéb ötleteket is!

5 megjegyzés:

  1. A házi készítésű müzliszelet receptje hól lelhető? Naaagyon érdekelne, még Mikulás előtt :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én gyerekkoromban a friss gyümölcsöt imádtam benne. Persze akkor még nagyobb mutatvány volt narancshoz meg banánhoz jutni :-) Meg jó volt még a dió, mogyoró, mandula, amit mindig apukám tört meg nekem. A rengeteg csokitól viszont rosszul voltam, és zömmel nem is én ettem meg... Az apró játékok meg a kabalák is bejöttek, bár egy idő után túl sok volt belőlük.

    VálaszTörlés
  3. Gabojsza!
    Bevallom, még csak most készülök én is, elkészíteni először, de már nagyon esedékes, mert Babóca igen ráállt mostanában a bolti müzliszeletekre;-)
    Én ezt a receptet néztem ki magamnak:
    http://www.veggiemealplans.com/index.php?option=com_content&view=article&id=820:breakfast-bar-recipe&catid=1:recipes&Itemid=67

    Dulmina!
    Tényleg, emlékszem, én is a mandarinért voltam oda, de ebben valóban benne volt, hogy akkoriban ('70-es évek) még alig lehetett kapni.:-)

    VálaszTörlés
  4. Siccike!
    Köszi a "fülest", a hétvégén kipróbáltam így is a házi müzliszeletet. Kicsit más jellegű, mint a bolti, de még apukámnak is ízlett, pedig ő aztán nem rajong az ilyen reform cuccokért :-) Szóval családi kedvenc született.

    VálaszTörlés
  5. Dulmina!
    Hurrá!:-) A legviccesebb, hogy nekem aztán megint csak elmaradt az elkészítése a nagy Mikulásos rohanásban, de nagyon köszi, mert így akkor legalább hazai pályán is leteszteltetett!:-))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...