2007. augusztus 21., kedd

Vegetáriánus Fesztivál - előadás a vegán gyerekek étkezéséről

A hétvégén kerül megrendezésre az Almássy téri Szabadidőközpontban a XI. Vegetáriánus Fesztivál. http://www.egeszsegvar.hu/index.php Az előadások közül egyet mindenképpen javasolnék blogom lelkes olvasóimnak:-):Aug. 25./ SZOMBAT - 15hLugosi Dóra: Vegán gyermekek és sportolók táplálkozása
Lugosi Dóra, személyi edző, életmód tanácsadó, táplálkozási szakértő

„Sportmúlt nélkül – de sporttal a jövőbe!"Gyerekként és fiatalként duci voltam, és szenvedtem ennek minden testi-lelki következményétől. Felnőttként fogytam le végleg, kidolgozva saját módszeremet, és azóta is sokasodó ételreceptjeimet. Az újfajta életmód „mellékhatásaként” sikeresen megszabadultam minden betegségemtől: allergiától, lumbágótól, migréntől, ízületi problémáktól.
Az autodidakta sportolás után, 38 évesen, 3 gyerek mellett végeztem el a személyi edzői kurzust, és ezt követte a többi edzői tanfolyam.
Mára elmondhatom, hogy a hobbim és a munkám a sport. Mai napig kísérletezem saját magamon, és az a tapasztalatom, hogy nem az életkor az elsődleges tényező abban, hogy milyen fizikai kondícióban vagyunk, hanem a testmozgás és az étkezés. Tehát fiataloknak és időseknek egyaránt érdemes elkezdeni!
Dóra a vegetáriánusok között a vegan (csak növényi eredetű táplálékok fogyasztása) vonalat képviseli. Előadásában személyes tapasztalatait osztja meg velünk a vegan táplálkozásról és a vegan gyerekek neveléséről.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...