2007. augusztus 20., hétfő

Aszalt barackos köleskása (lakto)

Ezt a receptet kedvenc német szerzőm (Irmela Erckenbrecht) gyerek-vegás könyvéből vettem. Hát, a köles is egy olyan dolog, hogy gyakran bajban vagyok vele... Én mindig vmi földes-sáros mellékízt vélek kiérezni belőle, még akkor is, amikor alaposan átmosom... Ezúttal kölespehellyel próbálkoztam, mert amúgy a kölesnek nagy a vastartalma, és jó lenne többet enni belőle!

Babóca tetszési index: túl nagy sikere nála sem volt sajnos (meg nálam sem), de gondoltam mégis közreadom, hátha vki más gyerekénél jobb lesz a tapasztalat, vagy meglehet, csak rossz terméket használok (a DM-es Alnatura-t)? Mert a kása hozzávalói amúgy finomak lennének külön-külön.



Aszalt barackos-narancsos köleskása
Hozzávalók (1 babára számolva):
1 dl tej
1 dl ásványvíz
7 csapott ek. kölespehely
1 db aszalt sárgabarack
2 ek. narancslé, frissen préselve

Felmelegítjük a tejet és a vizet, belekeverjük a kölespelyhet, és néhány percig forraljuk. A sárgabarackot a narancslével pürésítjük (pici babáknak), vagy apró darabokra vágjuk nagyobbaknak és hozzáadjuk a kásához.

Siccike tippje: én még adtam hozzá plusz vizet szemre, mert nagyon besűrűsödött

1 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Az Alanaturás kölespehelyről máshol olvastam hogy,avas ízű volt a pehely annak ellenére hogy, friss volt.Hát ha tudtam v.mit segíteni

    http://antalvali.com/comment/26855/avas-kolespehely

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...